Perang Dunia Ke-3 Makin Hampir !

by 1:26 PM 0 comments
                                                                           (Hot Topic)

Perang Dunia Ke 3 Makin Hampir , Siap Sedia Semua

Kita akan bersama-sama menunggu hingga 24 jam kedepan, jika Obama sampai pada kesimpulan bahawa Syria telah "melewati garis merah" dan memberikan lampu hijau untuk mengebom bandara dan pangkalan militer Syria . Hal ini, pada gilirannya
, dapat menyebabkan reaksi berantai yang akan mengarah pada awal Perang Dunia III, ketika sekutu Syria (Rusia, Iran dan China) mungkin tidak akan tinggal diam, maka Gerbang Malhamah Al Kubra telah terbuka di syria dan ketika lembah antokia di turki telah menjadi pangkalan perang tentara salibis Rum, maka pada saat itulah yaumul furqon ditegakan. kepada yang tak tahu apa itu Malhamah Al Kubra( The Greatest War) boleh tengok video di sini

Seorang jurnalis sebuah surat kabar “Israel” telah diberitahu oleh pejabat Departemen Pertahanan bahawa serangan pimpinan AS terhadap Syria diduga akan dimulai pada Sabtu (31/8/2013) besok, ketika inspektur PBB meninggalkan Syria, dan akan berakhir pada saat Obama menemui  Vladimir Putin pada Rabu (4/9), lapor InfoWar.

Kekuatan militer Amerika sekarang sepenuhnya siaga dan siap untuk serangan yang menurut para pakar merupakan serangan rudal jelajah darat Tomahawk yang ditembakkan dari kapal perang atau kapal selam.

Mizroch juga meyatakan bahwa “Israel“ mengirimi Assad sebuah pesan melalui Rusia yang mengancam bahawa jika Syria mencuba untuk menyerang “Israel”, maka Damaskus akan ditargetkan dan rejim Assad akan digulingkan. Namun AS telah rasmi menyatakan bahawa mereka tidak ingin menggulingkan Assad tetapi hanya berniat untuk “mengirim pesan yang jelas baginya“.

Tel Aviv membuat ancaman ini meskipun negara-negara Teluk telah berupaya untuk mengamankan janji dari “Israel“ yang akan bertindak dengan menahan diri jika Suriah mencoba melakukan serangan balasan terhadap "Israel" dalam menanggapi serangan Barat.

t

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment